perjantai 27. elokuuta 2010

Tervehdys!

Olen Tintti ja autan Nina kampanjan toteuttamisessa. Nina tekee hommat ja mä komppaan taustalla :-)

Olen innokas käsillä tekijä ja törmäsin ensimmäisen kerran sytomyssyihin Matleenan blogissa joskus ennen joulua. Joulun jälkeen kuulin hyvän ystäväni sairastuneen rintasyöpään ja asiasta tuli henkilökohtaisempi. Olen kevään aikana virkannut parikymmentä myssyä ja kun syksyn kampanjaan kaivattiin väkeä, päätin lähteä mukaan ja tehdä vähän enemmän asian eteen.

Blogini on Tintin luomukset ja siellä esittelen kätteni töitä. Suurin osa ajastani tosin menee työn ja perheen parissa ja blogaaminen on säännöllisen epäsäännöllistä. Mielelläni neuvon ja autan myssyjen aloittamisessa syksyn tapahtumissa. Voit myös lähettää minulle sähköpostia, jos sinulla on kysyttävää. Osoite löytyy blogini yläreunasta.

Jokainen myssy on arvokas eikä mikään ole liian vähän. Tervetuloa mukaan kampanjaamme!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti